Starten met digital marketing

“it’s not the tool you use, it’s how you use it.”
20/09/2018

Karel Cardinaels, managing partner van digital agency ‘Radikal’, gelooft sterk in de kracht van ‘personalisatie’.

20 september om 12u30 tot 13u30 - Greenhouse Mechelen

Tijdens een interactieve workshop zal hij aan de hand van een aantal cases toelichten hoe je digitale touchpoints definieert en analyseert en op welke manier je vervolgens een meerwaarde kan creëren voor je merk.

Ook volgende online marketing uitdagingen komen aan bod:

  • Hoe kan je een bezoeker/lead converteren naar een klant?
  • Het is niet de keuze van de marketing tool die je succes bepaalt, echter hoe je ermee omgaat.
  • Hoe zorg je ervoor dat elke touchpoint van een klant met je merk waardevol wordt?
  • Lead acquisition, lead nurturing en scoring als toepasbare methodieken.

Boeiend? Schrijf je dan in voor deze Infosessie of neem contact op met naar Nils Hertogs, Hospitality Coördinator voor Greenhouse.

0800 50 516

Karel Cardinaels
Managing partner
Radikal
radikal.io
karel@radikal.io